Współpraca

Jednym z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo skutecznych form sprzedaży, są prowadzone przez CYBERSPACE kampanie telemarketingowe.
Oferujemy swoim Klientom kompleksowe rozpoznanie rynku, precyzyjny plan kampanii oraz bardzo dobre rezultaty. Telemarketing pozwala firmom na bezpośrednie dotarcie do szerokiego grona odbiorców, wykorzystując nowoczesne i zaawansowane technologie.
Nasi Klienci uzyskują kompleksową opiekę na każdym etapie kampanii. Konsultanci w trakcie realizowanej kampanii dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów jej oferty przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów, starannie dopasowanych do profilu branży, produktu lub usługi.

Jak działamy?

Szybki kontakt

W kampaniach nasi konsultanci kontaktują się z określoną liczbą odbiorców z bazy danych. Już po pierwszym kontakcie przekazują informację do partnera w formie raportu wysłanego na wskazany przez niego adres e-mail

Podsumowanie na e-mail

Kampania obejmuje kontakt ze strony konsultanta z określoną liczbą odbiorców z bazy danych. Do osób, które wyrażą zainteresowanie i zgodę, jako podsumowanie rozmowy wysyłana zostaje oferta w formie mailingu.

Potwierdzony klient

Konsultant kontaktuje się z odbiorcami z bazy danych, następnie przesyła im maila podsumowującego rozmowę z ofertą. W ustalonym terminie ponownie kontaktuję się z odbiorcą w celu poznania jego decyzji w sprawie otrzymanej oferty.

Kampania szyta na miarę

Jesteśmy elastyczni i otwarci na wszelkie sugestie oraz propozycje naszych Klientów. Tworzymy kampanie indywidualne i zgodne z wizją Klienta

Gwarantujemy

Szczegółowy i czytelny raport

Nasi konsultanci tworzą przejrzyste notatki z każdego kontaktu z klientem, co pozwala na indywidualne podejście do każdego z odbiorców kampanii.

Stały kontakt między call center a partnerem

Współpracując z nami osoba wyznaczona przez Partnera ma stały kontakt z naszą firmą, dzięki czemu współpraca przebiega w sposób aktywny

Możliwość odsłuchania rozmów konsultantów

Rozmowy prowadzone przez naszych konsultantów są rejestrowane, dzięki czemu Klient ma możliwość ich odsłuchania. Nagrania rozmów stanowią również potwierdzenie wyrażenia zgody na kontakt do klienta z ofertą.